Dåååålig uppdatering

Jag veet att jag varit värdelös på att uppdatera senaste dagarna, men jag har inte riktigt någon ork för det bara. Så vi får se hur det ser ut i fortsättningen. Men jag kommer inte sluta blogga i alla fall, jag behöver det ibland. Men ibland behöver jag även strunta i den och fokusera lite på mig själv och mina tankar. Så så är det med det.
    I kväll har jag, hör och häpna, ätit tacos! Nej men va, nu blev alla superförvånade. Ehe... Nej allvarligt, jag hoppas det blir något annat nästa fredag. Sedan har vi tittat på Idol, och jag har lite blandade känslor i och med att Eddie åkte ut, haha. Jag var ju trots allt kär i honom? ;) Och så har jag tröttnat på Reza. Även om hon är en så sjuuukt bra sångerska, så är jag trött på hennes urkassa engelska uttal och hennes osammanhängande värdelösa svenska då hon ska försöka svara på Jihdes helt omöjliga frågor. Ärligt så hade jag hellre sett henne åka i kväll. Kalla mig gärna hjärndöd!
    Det var tänkt att det skulle bli trerätters och grejor här hemma i morgon, men jag och Emelie har tappat sugen. Beroende på diverse händelseutvecklingar. Bland annat att vi blir en fler nu, och att det aldrig finns mogna avokados (heter det avokados eller avokadosar?) att köpa någonstans så vi inte kunde göra pajen vi hade tänkt. Så det blir en vanlig tråkmiddag, och tidig säng för mig eftersom jag jobbar på söndag. Men tydligen skulle Micke vara där igen, kuuul!
    Aja, kan ju berätta för er att jag känner mig lite lugnare angående Sundsvallstrippen nu. Emlan har peppat mig, haha. Jag är ju faktiskt lite av en ensamvarg, och har jag bara en bok med mig klarar jag mig hur länge som helst. Plus att jag eventuellt skulle få nåt presentkort av henne till The Body Shop där man får sminktips osv. tror jag hon sa? Ah, hur som helst så är det ju ett litet tidsfördriv i alla fall. Och lönen är inkommen så jag kan även unna mig något litet plagg. Låter inte det bra? Och får jag panik i sista sekunden så drar jag med mig min halta Lotta till mamma. Det blir bra. Jag kan.
    Men nu är det dags för sängen. Det blir inte ens någon Charlie, Alan eller Jake i kväll, jag är alldeles för trött. Grät nästan blod i morse då jag skulle kliva upp. Men som tur var så var mamma redan vaken och hade sprungit (läs haltat) runt på hela nedervåningen och tänt ljus. Mys! Men godnatt i alla fall, till alla nattugglor som läser min arma blogg. Och god morgon/förmiddag/afton för er andra gullepluttar. Det kan hända att jag återkommer i morgon, men jag lovar ingenting. Adjöken!



Storasyster.


Kommentarer
Postat av: ammis

avokados heter det nog, men enligt mig låter avokadosar sjukt mycket roligare:D

2009-11-14 @ 16:00:04
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

ammis: ja och så låter det otroligt mycket mer svenskt också! ut med alla låneord och in med lite mer svenska böjningar. tack!

2009-11-14 @ 17:24:18
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror jag ska börja säga avokadoer.. Det tror jag kommer vara uppskattat!

2009-11-17 @ 18:55:31
URL: http://pinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0