Vinterfest

Vilket jäkla klör det har varit med skjuts för oss nu, och inte löste det sig heller. Så vi har kommit fram till att vi förmodligen sover hos momma i kväll/i natt/i morgonbitti. Så det blir väl bra det. Om nu inte någon av björnunga bestämmer sig för att avstå från att dricka i kväll och kör hem.
    De ska i alla fall komma och hämta mig vid tre så åker vi in till Kramfors då. På vägen dit ska vi svänga in till Vivi-Anne och se om hon har några stövlar jag kan låna med. Hon är så söt! Hur som helst så hoppas jag att det blir en rolig kväll. Och så hoppas jag att det är mycket folk ute! Men det visar sig väl.
    Daniel ska ju tydligen cruisa på stan i dag också. Haha, lite töntigt tycker jag men han kommer säkert känna sig stencool. Så han kan väl få det då ;)
    Nu ska jag sluta skriva, ha en trevlig lördag! Adjöken.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0