Vad är det här för födelsedag?!

Allvarligt, jag tror att jag och Emma är de enda som är vakna i hela huset och vi är ensamma? Vi har ingenting att göra. Vi tänkte åka på bio med Joel tidigare men det hanns inte med eftersom vi åt middag så sent. Och då hamnade vi här. Vi försökte ta hem en film i stället, men gick det eller? Nej! Fast nu håller jag på att ta hem en film och den går superduperfort att ladda hem, så himla nice :D. Denna heta torrentkälla tänker jag nog alltid vända mig till i fortsättningen! Om jag nu får det...
    Jag har verkligen ingenting mer att skriva nu heller, känner att jag är för tankspridd nu. Men jag håller tummarna för att solen kommer lysa på mig den här gången, var ett bra tag sedan nu. Ha det bra mina vänner, hoppas ni haft en bättre Emmafödelsedag än vad hon själv haft. PUSSSS!


Sofie.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, inte så himla kul.. Men dagen har ju inte varit så hemsk så att jag skulle vilja lägga mig på din räls och bli överkörd direkt. Det är tack vare dig jag inte känner så! <3

2009-03-02 @ 23:31:50
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Allt för dig lillgumman <3

2009-03-02 @ 23:56:57
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0