Vad är det frågan om?

Varför uppdateras inte min blogg? Uppdaterade för lite mer än 23 timmar sedan stod det, men det syns inte på min blogg? Det kanske anländer nu när jag skriver det här, eller så kommer inte det här upp heller. Vad tråkigt! Jag som skrivit rätt mycket igår. Tror jag i alla fall? Jag minns faktiskt inte riktigt. Men jaja...
    Min dag började med att jag nästan försov mig, haha så ovanligt! Men jag hann i alla fall med bussen utan problem och vid tio var jag i Sundsvall hos Emson. Först gick vi på ICA för Emma skulle växla och det tog evigheter? Konstig kassa var det. Annat är det på Konsum i Kramfors minsann! Sedan traskade vi vidare mot Emmas skola. Väl där började vi med att rulla upp mitt hår, och det tog tiiiiid vill jag lova! Emma var så tålmodig så. Mitt hår var skitjobbigt och ojämnt eftersom det var så uppklippt så Emma fick trilskas som bara den. Men till slut var hon i alla fall klar och då var det bara i med permanenten som luktade fan.
    Hur som helst så blev resultatet superlockigt! Väldigt mycket mer lockigt än vad jag först hade tänkt mig men jag är ändå nöjd! Och nu är jag ännu mer lik min "storasyster". Alltså Emlan för er som inte förstod det ;) Men lockarna kommer att "lägga sig" eller vad man ska säga efter några tvättar, så jag känner mig alldeles lugn.
    När jag kom till Kramfors gick jag först och solade, sedan kom mamma och hämtade mig och så åkte vi hem. Så nu har jag nyss satt i mig en oxfilérulle, eller jag orkade faktiskt bara halva. Trots att jag var vrålhungrig? Jättekonstigt. Men jag gav resten till pappa som det är så himla synd om i dag. Stackarn har problem med sina ögon :( Tycker inte om det. Vill inte att han ha det så. Men han kändes lugnare den här gången än förra gången i alla fall så det var ju skönt :)
   I morgon är jag ledig! Men jag tror jag ska åka till Emma senare på kvällen och mysa lite. Ska höra om hon kanske vill toppa mitt hår. Känner att mina toppar inte är i det bästa skicket kanske. Och på lördag blir det utgång! Jag väntar mig verkligen att se många kända nunor inne på Kramm, annars blir jag besviken.
   Nu ska jag titta på One Tree Hill tror jag! Ha det bra mina vänner :) PUSS!



Sofie.


Kommentarer
Postat av: Calle Snellman

Jaha du Sofie. Du lät alltså bli NV-dagen för detta. Kom in till mig på Tisdag så får vi prata....Nej jag skojar bara:D:D: Det är bara lilla Jennan :D:D:D Lägg upp nån bild för jag får inte se dig förns måndag :O:O:O

2009-03-26 @ 19:54:20
Postat av: Sofie

Calle (Jennan?): Hahaha, jag blev asrädd där! Verkligen :D Men ja, du avslöjade dig lite på att du skrev "Calle", han brukar ju stava med K ;) Hur som helst, gå in på Emmas blogg om du vill se bilder på mig, annars kommer det säkert någon bild här med snart ska du se :D

2009-03-26 @ 20:31:39
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Pex

Är det många som ska på kramm i helgen då? :O

2009-03-26 @ 21:20:29
Postat av: Sofie

Pex: Jag tycker i alla fall det låtit som att det är en hel del som ska ut :)

2009-03-26 @ 21:43:38
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0