Tatueringskoll och nu taggggggg

I dag åkte jag, björnunga och steffeboy till Övik för att jag och Malin skulle kolla våra tatueringar och eventuellt fylla i (trodde vi). Men så kommer vi dit och de tittar på tatueringarna, och säger att båda nog behöver ifyllnad. Ja så jag och Malin tar av oss jackorna och börjar vänta. Och så kommer han som tatuerade oss (han heter Pulver?!) ut och säger "När var det vi gjorde dem?". Och jag svarade att det var för två veckor sedan. Då säger han att vi inte kan fylla i dem förrän om två veckor till. JAMEN BE OSS INTE KOMMA TILLBAKA EFTER TVÅ VECKOR DÅ!!!! Så den här trippen har gjort att jag har gjort av med jättemycket pengar :( Köpte två linnen på stadium och en jättefin tröja på H&M. Eller ja, jättemycket pengar gjorde jag kanske inte av med, men med tanke på min ekonomi så!
    Hur som helst, i kväll är det fest och jag hoppas det blir kul! Vet dock inte om jag är så sugen att gå på gladan för det kommer förmodligen inte vara någon där. Men Jennan måste ju nästan ut då hon faktiskt är 18 nu ;) Men ja, jag ska se. Kanske får förhandla lite med henne så vi kan gå ut någon annan gång i stället, då fler ska ut :D Vi får helt enkelt se vad lillgumman säger!
    Jo förresten, Övik skulle vi äta pizza på nåt ställe som hette Pikachu (aaauw), och vet ni hur stor den där jäkla pizzan var?! Asgod förvisso, men helt galet stor. Plus att tallrikarna var skitsmå, så det var ingen bra kombination om man säger så. Jag fick skära halva pizzan på bordet typ, haha! För det gick inte att flytta runt den heller för då skulle "fyllningen" eller vad det kallas ha runnit av och ner på bordet ;) INTE  SÅ FRÄSCHT!
    Jaja, jag har haft en rolig dag i alla fall, Stefan kan det här med att underhålla människor. Såg nu att klockan är rätt mycket så jag måste nog ta och hoppa in i duschen jag! Och så måste jag be mamma köpa juice, och komma på vad jag ska ha för kläder i kväll. Hjälp, blev mycket nu! Vi hörs :D Puss.



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha, åt ni på Pikachu i Sund? jag har aldrig vågat mig dit för stället verkar lite mögligt :P Undra hur resonemanget gick när de döpte den pizzerian, liiiite mobbat I must say

2009-03-21 @ 16:13:41
Postat av: Sofie

Lina: Hahaha, ja! Plus att de har massvis med bilder på Pikachu på fönstren osv, haha. Skitsött! :D

2009-03-21 @ 17:16:15
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0