Söndag utan depp

Kan det bli bättre än så? Jag tror fasen inte det. Känns verkligen så himla skönt att veta att jag kan sova ut i morgon hur länge jag vill, och att jag därefter kan göra vad fasen jag vill med min dag. Dock skulle jag egentligen behöva skriva på mitt projektarbete, men det skjuter jag nog på i alla fall någon dag till. 
    Jag har nästan alldeles nyss kommit hem ifrån en Emma som det är superdupersynd om. Hon har fått en rackarns glasbit rakt in i foten, precis i trampdynan, och hon har jätteont. Kan knappt gå själv typ. Och hon ska till fjällen på torsdag för att åka skidor och nu lär ju det gå jättebra? Huhu, lillgumman då. Ska nog ta hand om dig om du blir hemma minsann!
    Jag sov hur länge som helst i dag känns det som. Emma måste ha klivit upp flera timmar före mig. Men det var ändå inget vidare väder så då kanske det inte spelar så himla stor roll då? Nej, vi säger så. Så slipper jag våndas ;)
    Nu ska jag sluta skriva för jag ska titta på One Tree Hill, det var längesedan nu! Hejdå.
    Och förresten, min lilla Ammis, du är helt perfekt som du är! PUSS <3



Sofie.

Kommentarer
Postat av: amanda

sofie<3

2009-03-01 @ 15:21:28
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

amanda<3

2009-03-01 @ 15:30:48
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0