Skitsnö!

Vad jäkla less jag är på den här snön nu! Kan den inte bara försvinna så man kan börja slappna av lite eller? Säger som Emmeli sa igår, är så less på allt pluffs! Vill kunna ta på mig skinnjackan och veta att jag inte kommer frysa röven av mig direkt då jag kommer utanför dörren. Men jag vill heller inte uppleva det slasket som kommer följas av snön nu, så jag är lite splittrad måste jag säga. Men gärna skulle jag gå och lägga mig, och sova nån månad eller så :) Eller ännu bättre, bara slå på autopiloten och inte vara medveten om någonting. Mala på och sköta skolan snyggt och så vidare, det vore kalasbra!
    Jag blev hemma från skolan i dag, och mamma vet ingenting. Jag törs inte säga något! Haha. Men pappa kom in innan han åkte, och sa åt mig att inte försova mig. Nej sa jag, och blev nästan lite förbannad för att han inte trodde mig. Just när klockan slagit 07:24 vaknade jag. Great! Hade inte packat inför idrotten där vi skulle åka skridskor eller någonting. Och jag insåg att jag aldrig skulle hinna med bussen. Så jag skickade ett sms till Emmeli som ringde upp mig och försökte få mig att åka med senare bussen och vara med på idrotten ändå. Men jag kände att det inte var värt det, jag tycker inte ens om att åka skridskor? Är så himla dålig på det. Måste ta tag i det någon dag, för det är ju roligt! Då man väl kan...
    Så jag vaknade till vid nio, slog på datorn och gick in på dexter för att sjukanmäla mig. Sedan la jag mig och sov ett tag till och vaknade då vid tolv tror jag. Vad min frukost bestod av? En kexchoklad och ett glas kolsyrat vatten. Därefter tog jag och åt lite chips! Ja, jag vet, jag är nyttighet i sin allra renaste form. Men jag orkade bara inte göra något att äta, haha. Var så enkelt att bara ta det där som var färdigt! :D
    Hur som helst har det varit en superslö dag och det känns som att den kommer att fortgå i samma tecken. Eventuellt tänkte jag titta på filmen jag tog hem hos Emma och som jag fortfarande inte sett! Skandal att jag inte sett den då jag fick hem den på typ en halvtimme då jag verkligen var i behov av en film. Men det ska det bli ändring på. Poppa lite popcorn och ett stort glas Coca Cola till det så är kvällen fulländad ;) Eller kanske inte helt fulländad, men fasen jäkligt nära!
    Nu ska jag ta och avrunda. Eller jag måste egentligen inte men jag har inget mer att skriva och det har redan blivit alldeles på tok för långt. Jag vet inte vad det är med mig?! Jag kan inte det här med att skriva korta inlägg. Ingen aning om hur man gör? Men det är inte det som är grejen här heller... Jag skriver vad jag vill och hur långt jag vill och när jag vill! Sådeså. Hejdå.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0