Jobbig dag, roligt slut

Vilken dag! Jag började med att åka in på skolan, men fick mer och mer ont i mina förbannade tänder så det slutade med att jag åkte hem utan att säga till någon lärare eller någonting. Så det blir ogiltig frånvaro för mig på dagens fysik men care.
    I morgon ska jag ha nationella i svenska B, tro hur det ska gå då. Men jag har fått låna en ordbok av Gunnar och Tina så man kan ju tycka att det borde gå alldeles utmärkt ;) Provet är i fem timmar och sedan slutar vi. Så ja, ni har förstått saken alldeles korrekt ifall ni nu insåg att jag inte har någon miljökunskap i morgon. Heaven! Nästa vecka ska vi dessutom på ett ytterligare studiebesök, fråga mig inte vart vi styr kosan denna gång, men det blir i alla fall ingen riktig lektion då heller. Jag svävar på moln ;)
    Och vilken kväll! Wohooou. Nu ska jag gå och tvätta mig och sedan gå och lägga mig. Hoppas alla kommer sova lika gott i natt som jag kommer göra. (Dvs. jag kommer sova som om jag sov in a bed of roses) Godnatt!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0