Typisk söndag

Ja det här har verkligen varit en typisk söndag. Vaknade vid ett, halv två någon gång och då åt jag lite frukost och satt och surrade med Elisabeth innan Daniel och Emelie kom och hämtade mig. Vi åkte och hyrde en film, handlade lite mat och så, och naturligtvis blev det micromat och hämtpizza. Sedan åkte vi hem till Bjärtrå.
    Och sedan vi kom hem har vi bara slöat i soffan typ. Filmen var två timmar och 40 minuter lång, och inte särskilt bra heller, haha. Eller den var ganska fint gjord, med fina bilder på landskap och sådär. Men nej, mycket sämre än vad folk har sagt att den ska vara. Justja, Australia var det för de som undrar, med Nicole Kidman.
    Men ja, nu ska jag fortsätta prata med folk på msn. Ha det bra! Puss.





Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

meh hallå sofen:o den är asbra!

Nullah<3

2009-06-14 @ 23:27:50
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

ammis: Haha mja, Nullah var nog den enda jag gillade ;)

2009-06-14 @ 23:45:12
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0