Long time no see!

Ja nu var det verkligen längesedan jag skrev. Men jag har haft fullt upp sedan min goding kom hem från utlandet. Ville inte riktigt vara ifrån honom en längre stund så datorn blev bortprioriterad. Sedan åkte vi till Nora på midsommar och har varit där (och i Salteå tror jag?) fram tills i dag :) Väldigt trevlig midsommarhelg har jag i alla fall haft, med supermysiga människor och världens bästa sängpartner. Och i natt fick jag till och med sova med Linkan en stund! Var inte så tokigt det heller ;)
    Kan ju faktiskt berätta om helgen. Den började i fredags ute i Nickes stuga (det är denna som jag tror ligger i Salteå, rätta mig gärna om någon vet att jag har fel), där hade Emlan förberett lite lekar och frågesport osv. Förlorarna skulle diska, och såklart förlorade mitt lag, haha! Så det blev diskning för mig, Daniel och Emil efter en jättegod middag med oxfilé och diverse tillbehör. Efter maten bar det av mot Simons stuga ute i Nora som låg alldeles bredvid Nordlanders stuga där bland andra Ludwigs familj, Nickes familj och min kusin med familj var, så det var många barn! Men jättetrevligt hade vi där med, jag fick ta mig en svängom med både storkusinen Andreas och Nickes pappa Nisse ;) På kvällen blev det bastubad innan vi somnade uppe i husvagnen.
    Dagen därpå tillbringades i Nickes stuga som sagt. Denna gång var bara Nickes familj och Ludwigs familj + deras mormor och morfar där. Men det var trevligt ändå, så länge det varade. För jag och Ludde låg mest bara inne i deras husvagn och tittade på tv hela kvällen eftersom lillsnutten blev sjuk. Men det var rätt mysigt det med! Fick ju ändå uppdateringar av Lova och Linkan efter varenda sak de hade haft för sig ;) Jag och Ludde sov i alla fall i deras husvagn i natt, därav det nattliga besöket av Linus!
    I dag har vi bara slöat på. Ludwig skjutsade hem mig hit innan han åkte hem till sig. Misstänker att han ligger och sover just nu, vilket han gjort större delen av tiden den här helgen faktiskt ;) Men nu tänkte jag ta och göra något sånt där distanstest, så på återseende!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste få frågan, är Ludwig Eriksson din kille? Jag såg nämligen han strula med ett flertal tjejer både på Gladan och Kramm på stundenten.

2009-06-21 @ 22:01:07
Postat av: Pex

Haha kan bara kramfors gå och dö? Syftar på kommentaren ovanför..

2009-06-22 @ 00:49:34
Postat av: Sofie

*Anonym:* Haha, ett flertal tjejer? Men jösses, då låg han verkligen i måste jag säga.



*Pex:* Jo tack, det bor helt otroligt underbara människor i den här staden :)

2009-06-22 @ 00:54:52
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahahah men orka...Anonym = avundsjuk kanske? :O

2009-06-22 @ 07:50:22
Postat av: Poffis

Du där, den där anonyme... jag strulade med någon på studenten som jag för mitt liv inte kan minnas vem det var. Ska jag anta att det är du då?

För du verkar ju ha haft rätt bra koll på det där, menar jag.

2009-06-24 @ 01:25:47
URL: http://stefanlundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0