TYPISKT MIG

Aaaah, nu är jag helt vansinnig! Jag sitter och skriver min namnteckning dagarna i ända i kassan på Konsum. Varenda jäkla premiecheck och vartenda jäkla kredit/företagsköp (?) som kunderna kommer med. Man kan ju tycka att jag bör vara van, och att den bör vara snygg. Men tror ni inte, på självaste jävla fan (ursäkta), att jag skriver den absolut fulaste namnteckning jag någonsin skrivit då den är som allra viktigast?! (!!!!) Jag kommer i alla fall aldrig kunna visa upp mitt körkort för någon  :(
    Jaja, dagen har hur som helst varit helt okej. Den började kasst med en massa krångel så jag låg efter i schemat typ hela dagen sedan, men det är smällar man får ta. Jag fick trots allt lite hjälp av Ammis där ett tag så då kom jag ikapp mig litegrann i alla fall :) Och när jag hade slutat skjutsade jag runt henne i Kramfors lite, haha. Närå, men körde förbi hennes hus och sånt. Sedan skjutsade jag hem henne till sin mormor som satt ute med sina kompisar i skuggan, och så fick jag en liten vink också, haha. Måste nog vara världens sötaste mormor. Till och med sötare än min! :D Och då jag släppt av Ammis var det fotografering som gällde.
    Men nu ska jag vila en stund tror jag, om jag inte går och poppar popcorn (ja, mitt på dagen!) och slår på ett avsnitt av one tree hill. Den som lever får se! Eller jag får i alla fall se, för jag lever ju :) Hejdå!




Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

hihihihihiihihihihihihihih:D:D:D:D

<3

2009-07-02 @ 18:12:02
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0