Snabbinlägg

Dagen har varit bra. Resan till Sundsvall gick kanon bortsett från att jag fick en smula panik då jag såg att jag nästan inte hade någon bensin alls och inte hann tanka innan jag hade tid hos tandläkaren. Men snälla tandsköterskan förklarade vägen till närmsta Statoil när jag var där så det gick fint :) Blev i och för sig lite problem då jag skulle tanka också men, haha, det är en annan historia.
    Nu ska jag alldeles strax äta och sedan beger jag mig mot Mjällom :) Ska hämta upp Emmeli på vägen också. Några av oss tjejer i klassen ska träffas och mysa och basta och ha oss :D Kommer bli supermysigt det. Plus att vi ska vara hemma hos Elin, som har världens underbaraste hem!
    Men ja, nu ropar pappa att det är mat så jag ska kila. Återkommer kanske i kväll då jag kommer hem. Hoppas alla har en fortsatt bra kväll :) Adjöken fröken!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0