Slut på ledighet

Min sista lediga dag har jag spenderat först och främst i sängen, och sedan var jag med Magda en sväng. Vi åkte till Nyland och handlade och sedan solade vi. Som vanligt blev jag inte ett dugg brun men, haha, det är visst inte meningen att jag ska bli brun den här sommaren :) Så enkelt är det.
    I morgon är det jobb som gäller. Men jag jobbar bara 8-14 så det känns rätt okej. Vad tråkigare är är att jag jobbar till 19:15 på onsdag och att jag börjar jobba 08:00 på torsdag. Jag hade gärna gått på Kramm på onsdag annars men nu känns det kanske inte sådär superlockande. Inte då jag slutar sådär sent i alla fall. Ska i sånna fall vara ifall vi kanske kan ha lägenheten... Hm, men jag tvivlar på det. Äh, vi får se hur det blir.
    Nu ska vi i alla fall snart äta så jag ska ta och runda av. Hejdå.




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0