Skön dag

Den här dagen började med en otroligt härlig sovmorgon till 11:15. Jag hade egentligen ställt väckaren på tio men måste ha stängt av den i sömnen för jag vaknade av ett sms en timme och en kvart senare. Lite eld i rumpan fick jag i och med att jag skulle åka halv men det var inga problem. Jobbade i tre timmar (tre ganska onödiga timmar, men jag får ju pengar) och sedan handlade jag mat och "snacks" (haha, som jag hatar det ordet) till i kväll.
    Filmen igår var väl sådär. Jag älskar ju Harry Potter, så bara känslan av att sitta där och se skådespelarna och se hur snyggt filmen är gjord, gjorde ändå att jag tyckte det var värt pengarna. Men boken var såklart bättre. Jag har alltid tyckt att böckerna varit mycket bättre än filmerna, men här slår boken filmen med hästlängder. Sedan sa Joel att de tydligen tänker dela upp sjuan i två filmer? Hur ska det bli? Jag kommer ju bli skitjäkla irriterad om de låter det gå lika länge mellan de två filmerna som de låtit det göra med alla de senaste. Men ja, det kan ändå vara bra med ett tvådelat slut, så kan de få med fler detaljer kanske :)
    Jag blev supersugen på godis alldeles nyss, så jag funderar faktiskt på att åka och köpa. Håller på att ta hem The Hangover, jag vet inte om det är en bra version eller någonting men jag hoppas det i alla fall. Har hur som helst ändå bestämt mig för att se den i kväll så. Jag är ju helt ensam hemma så jag tänkte passa på att njuta :)
    Och i morgon börjar jag tolv igen så jag har sovmorgon då med. Lovely! Adjö.





Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0