Sjuk

Jag har gått och blivit sjuk, lagomt inför min tredagarsledighet som kommer här till helgen. Känns jäkligt bra måste jag säga! Ehe... Så himla typiskt mig faktiskt. Jag blir aldrig sjuk, förutom då jag ska vara ledig. Skulle egentligen vara ledig i dag, men fick hoppa in för Pinny som skulle på begravning, och jag har gått runt och snörvlat, hostat och nyst (och hickat) hela dagen. Därför hörde jag med min älskling Linaflina om hon kanske ville jobba för mig i morgon i stället, så att jag kan stanna hemma och kurera mig, och ängeln sa ja! Så jag pratade alldeles nyss med Marcus och han sa att det var okej. Så i morgon blir det stanna hemma framför datorn och titta på One Tree Hill och Vänner :)
    Annars har dagen trots allt varit störtkul, för jag har världens bästa lillasyster på mitt jobb :D Finns nog ingen roligare (eller mer deprimerande? haha) tjej än hon. Hon går minsann omkring och tänker på döden ska ni veta! Typ funderar på sin begravning och sådär. Inte rädd för nånting hon ;)
    I kväll har jag tittat på Michael Jacksons minnesceremoni på aftonbladet.se. Måste säga att det nog var bland det finaste och kärleksfullaste jag sett. Ammis sa att hon grät då hans dotter talade, men jag kan säga att jag grät bra många fler gånger än så. Jag har aldrig varit något särskilt stort fan av Michael Jackson, men efter den där ceremonin önskar jag att jag varit det. Tror på fullaste allvar att han var en riktigt bra människa som fick stå ut med en massa onödigt crap för att folk inte vet att sköta sina egna liv. Men jag hoppas hur som helst att han har det bra, vart han än är nu.
    Nu ska jag hämta chips som jag ska plåga i mig trots att jag inte kan tugga, haha. Ja, vi får väl se hur det går! ;) Chips ska jag i alla fall ha. Och ett glas coca-cola. Biiiig cravings! Hejdå :D



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig från lova och linus många kramar

2009-07-08 @ 22:21:10
Postat av: ammis

hahah, inte rädd för något vare:D hihi<3

åhh puss på lova och linus:D

2009-07-08 @ 22:39:44
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

ammis: <3



lova och linus: näe, jag är alldeles för känslig för sånt där nu. <3!

2009-07-09 @ 00:34:51
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0