Kan jag sluta vara jag, haha

Haha, det här är så HIMLA typiskt mig att jag bara blev tvungen att... Ja, mobilblogga från bussen tydligen? Men ja, i alla fall, på väg till bussen kom jag helt plötsligt på att jag glömt plånboken hemma, vilket verkligen var en katastrof. Så Daniel vände, och när han kört en bit då blir jag lite osäker, känner efter i väskan och jojomänsan, där låg den! Hahaha, då blev det tight vill jag lova. Trodde jag hade missat bussen där ett tag, men någon gång ska väl jag ha tur med ;) Jaja, jag vågar inte skriva så mycket mer. Har ingen aning om hur mycket pengar det här kostar för mig. Men bussresan går bra i alla fall och nu är det bara två och en halv timmar kvar :) Men nu ska jag läsa lite, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0