Emptiness

Det är det enda som verkar rymmas i min skalle i dag. Har inte riktigt orkat tänka på någonting så jag har verkligen bara gått runt och varit. Suttit i kassan, hjälpt människor vid en otroligt krånglig pantmaskin och sedan bara i princip släpat fötterna efter mig. Men jag jobbade ju bara fyra timmar i dag med så det kändes rätt lugnt.
    Då jag slutat susade jag upp till momma där det bjöds på köttbullar, potatis och rårivna morötter. Vad är det egentligen som gör att all mat smakar godare hos momma? Haha. Men i alla fall så parkerade jag mig i soffan med en godispåse och andra twilightboken (som jag fått låna av Ammis) efter maten. Där satt jag tills klockan blev kvart i fem då jag bestämde mig för att sova en stund. Trodde jag ja... Bland det värsta jag vet måste vara då man försöker sova men blir avbruten var tionde minut, så att man precis hinner hamna i dvala mellan varje gång. Och det hände mig i dag. Mobilen ringde och ringde, jag fick sms, mommas hemtelefon ringde och sist men inte minst så gick mitt alarm igång alldeles för tidigt, vilket helt och hållet var mitt fel.
    Jaja, kände nu att jag verkligen inte har någon skrivlust nu egentligen. Har fått läsabstinens redan, så jag tror jag ska springa iväg och hämta boken i stället. På tal om det så vill Ammis låna den andra HP-boken av mig :D Så jag behöver inte känna mig helt och hållet störtlöjlig då med andra ord ;) Men a, hejdå!




Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

oj, my bad! anonymen som inte skrev ett ord var jag och så! Jamen det som jag tänkte säga där uppe var i alla fall det här: det här är ju awesome:D

(är det bara jag eller låter det superlöjligt när jag skrev sådär? men vem bryr sig, det blir bara pinsamt om jag gör det pinsamt, lärt mig av den bästa<3) Ja ikväll har jag i alla fall inget att läsa, vilket suger! Dessutom har jag inget batteri på min ipod, och inga pengar på mobilen så jag kommer nog aldrig somna inatt! Puss my love, vi ses kanske imorgon!



Puss

2009-07-26 @ 22:11:33
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

ammis: Haha, virrpanna! Men hörreduru, var det du somm skrev den anonyma kommentaren för någon månad sedan angående samma sak? Att jag sagt att det bara blir pinsamt om man gör det pinsamt? ;) Men det är i alla fall helt rätt!

Och jag håller med dig om att det här är helt awesome :D haha. Och just det, vi ses även i morgon! PUSS lillsötjäntan, love you!

2009-07-26 @ 22:21:18
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: ammis

haha, ja det kanske var så, för det är något supermysko ibland, när jag börjar med att skriva mitt namn, för när jag har skrivit halva kommentaren försvinner namnet och ibland märker jag det inte ens:o men i alla fall: loveyoumorethanilovemyselftyphehe<3

2009-07-29 @ 18:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0