Dirty dancing

Nu ska jag se på Dirty dancing för första gången i hela mitt liv. Hur sjukt är inte det? Jag, som är den tjejigaste tjejen som finns, som älskar alla sånnadär romantiska tjejfilmer, jag har inte sett typ urfilmen av romantikgenren. Jättekonstigt kan man tycka. Jag har såklart hört musiken och typ sett klippet då hon hoppar upp och leker flygplan med killen men ja... Nu är det dags! Tänker äta chiliostkrokar och dricka coca-cola så det står ut genom öronen också. Det kan nog aldrig slå snett.
    Men alltså allvarligt, måste få dra det här också. Jag har sovit HELA dagen! What's up with that? Varför sover jag? Jag borde inte vara så trött för jag sov rätt länge i natt. Tror jag och Emmeli kom i säng typ vid tre kanske, och så vaknade jag halv elva. Det är en lång natt för att vara jag. Sedan kommer jag hem och somnar på soffan efter ett avsnitt av one tree hill, sover i tre-fyra timmar. Kliver upp för att äta mat och efter maten somnar jag nästan direkt igen och sover ytterligare tre timmar. Haha, sicko. Jag lär ju somna jättetidigt i natt. Tur jag är ledig i morgon.
    Jaja, film var det. Hejhej!




Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0