Åter igen, så typiskt mig

Jag visste väl att det faktum att jag haft en sån bra dag hittills skulle straffa sig. Åkte för att hämta ut kortet och var superdupernoga med att komma ihåg passet. La det bredvid mig i passagerarsätet och allting. Brummar på, lyssnar på musik, kommer till Lunde och kommer på att ja visst ja, man skulle kanske ha någon annan lapp med sig också?! Så ja, det var bara för mig att vända och nu får jag hämta ut det där kortet i morgon i stället. Men egentligen gör det inget för jag har inga pengar att sola för just nu ändå, det får jag i morgon och då passar det väl bättre att jag gör det då, smart!
    Nu är jag vrålhungrig eftersom jag valde luren i stället för smörgåsen tidigare, så nu blir det något ätbart framför slutet av Pretty woman som jag aldrig såg klart igår kväll. Hejsvejs!




Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan ju fan inte sola solarium nu när det är sommar? :O

2009-07-14 @ 17:42:16
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma, vad ska jag göra då, vara helt likblek hela sommaren? Jag menar, jag jobbar ju hela dagarna till skillnad från vissa andra :O

2009-07-14 @ 18:05:41
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0