You can make me whole again

Nu är vi hemma från festen. "Redan?", tänker ni. Men ja, låt mig bara säga att det blev lite för mycket av det goda för vissa delar av familjen Stattin så vi åkte helt enkelt hem ;) Men en himla trevlig kväll har det i alla fall varit. Och grymt god mat! Vi fick tre olika sorters pajer och sallad osv. Skaldjurspajen var bara helt underbar, hade kunnat äta hur mycket som helst! Men sedan blev det lite spel och sådant, vilket inte gick så bra pga brist på koncentration och lite sådant, Emelie, mamma och Vivi-Anne vann hur som helst.
    Just nu är jag lite irriterad, eftersom att det ju var helt självklart att den här kvällen inte bara kunde sluta lugnt och fint. För allt jag säger är ju fel, eller jag menar, allt jag säger är ju så himla negativt och elakt mot folk runt omkring mig. Lustigt bara att jag verkligen hör det supersällan ifrån andra människor. Men ja, det är väl jag som missuppfattat.
    Nu vill jag i alla fall bara att alla ska gå och lägga sig så att jag kan gå och tvätta mig och sedan koka nudlar och titta på vänner tills jag storknar. Och tills dess tänker jag lyssnar på nostalgimusik från typ lågstadiet, hihi. Men jag återkommer i morgon (i dag). Söndag, suck. Men ja, jag tar mig nog igenom det med. Hoppas alla andra haft en fin lördag med! Puss.
 

Lookin' back on when we first met,
I can not escape and I can not forget.
Baby you're the one, you still turn me on.
You can make me whole again.

So now I'll have to wait.
But baby, if you change your mind,
don't be too late.
'Cause I just can't go on,
it's already been too long.
But you could make me whole again.




Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0