Välkommen, år 2009

Ja, vilken början det här har blivit. Det är så tragiskt att vissa människor verkligen bara ser en utväg. Men jag skänker hur som helst en tanke till familj och vänner. Händelser som dessa borde inte ens få förekomma.
    Jag känner att jag inte ens har rätt att klaga just nu heller, på hur jag har det. Men ja, vad kan jag säga? Det är som att det här året verkligen bara fört en massa dåligt med sig. Och då har det ändå bara gått snart 21 timmar av det? Nej, vart ska det här leda någonstans.
    Det enda jag vill med det här året, är att jag ska få styrka att kunna gå vidare på riktigt. Jag har stått och trampat länge nu, och det ska vara slut på det. Jag tänker inte leva med att känna mig som en trasa längre. För det är inte sådan jag är. Så i år ska jag vara en stark Sofie Stattin. Jag ska bara ha i dag till att tycka lite synd om mig själv. I morgon är det fest, och då ska jag må bra trots att jag är lite sjuk. Sedan ska jag ta det lugnt, och ta hand om mig själv resten av lovet. Jag har ju till och med fått fyra bonusdagar på mitt lov! Var av någon anledning helt bombsäker på att vi börjar skolan igen på måndag. Men se så fel man kan ha ;)
    Men nu ska jag i alla fall fortsätta titta på Parlamentet. So long!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0