Ted Gärdestad

Nu håller jag på och tar hem lite låtar med honom, jag tröttnar nog aldrig. Plus att jag ju kommit på att en låt jag börjat lyssna rätt mycket på, gör (gjorde?) han tillsammans med ABBA! Rätt coolt. Särskilt eftersom jag tror låten är gjord innan de ens blev särskilt kända, alltså innan de slog igenom. Då de fortfarande inte hade kommit på namnet ABBA än osv. Ja, jag tycker i alla fall att det är riktigt FASCINATING!
    Kom på att jag har sovmorgon i morgon med, för psykologin blev inställd eftersom vi ändå är färdiga med den kursen. Så jag vet inte riktigt när jag börjar, men typ 11:15 har jag för mig? Så ja, vi får se vilken buss jag tar in :)
    Och nu fick jag nyss reda på att jag minsann kan åka med Robban hem efter skolan i morgon, så jag kommer vara hemma übertidigt! Det kan ju verkligen inte bli mycket bättre :D
    Näe fy tusan hörrni, vilken kanondag/kväll det här blev alltså. Det här ska jag fira med chips, trocadero och härlig läsning i min säng! Och ja jag är fullt medveten om att jag lät som världens ultratönt där, men som om jag bryr mig. Ni är antagligen fullt medvetna om att ni egentligen önskar att ni tyckte om att läsa ni med :D Haha!
    Godnatt då världen! Nu ska jag lyssna på Ted Gärdestad hela kvällen och natten.


Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

fasten jag sparar mitt namn hela tiden måste jag skriva om, och eftersom jag är en återkommande läsare här så blir det himla jobbigt i längren:(! Men iallafall så tyckte jag det där med läsningen i din säg lät jättemysigt:)

2009-01-16 @ 16:34:05
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ammis: Jag är tacksam över att du ändå anstränger dig och kommenterar min blogg, och ja det var jättemysigt också kan jag säga :)

2009-01-16 @ 17:07:57
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0