Skärpning nu, Stattin!

Ja nu måste jag seriöst ta mig i kragen. Var uppe alldeles för länge i natt (läs i morse) igen och jag vaknade inte förrän 15:00 i dag heller. Samma sak igår. Det funkar inte! Om jag någonsin ska kunna komma upp till skolan på torsdag så måste jag börja vända tillbaka dygnet, och det nu. Så i kväll är det jag som går och lägger mig typ, jamen två i alla fall? ;) Haha. Måste ju ta det successivt. För jag lär ändå aldrig somna vid tolv.
    I dag har jag faktiskt åstadkommit något! Jag har hjälpt Daniel att beställa hem en skolbok typ. Var snäll och lät honom använda min användare på adlibris.com, och så fick jag ju såklart ändra adress och allting då han inte ville ha boken till Bjärtrå utan till Umeå? Helt obegripligt. Sedan då jag gjort om allt det och krånglat och haft mig, så kom frågan "öh, kan jag låna pengar av dig eller?". Hahah! Men självklart fick han ju det. Då sa han sedan "Kul att låna pengar för en skolbok av lillasyster som går på gymnasiet". Ja, kanske inte är lika roligt för icke-inblandade men jag tyckte i alla fall att det lät roligt.
    Men ja, det var visst allt jag åstadkommit i dag och det var ju verkligen inte mycket att hänga i julgranen. I övrigt har jag bara läst, nu har jag snart läst ut den där jäkla sega boken, och sedan har jag suttit här. Händelserik dag, I know! Men i morgon tror jag i alla fall att jag ska vara med Emma, så då har jag ju nånting att se fram emot. En ljuspunkt att sträva efter så att säga ;) Men nu ska jag gå och koka nudlar så vi hörs! Hejsvejs.


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skärpning Stattin! Jag är inne flera flera gånger om dagen och det är nästan aldrig uppdaterat! :O

2009-01-05 @ 20:25:22
URL: http://jennniieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0