Sen blogg i kväll

Jag har inte orkat sitta vid datorn i dag och sedan har jag varit på kalas hos min kusin som fyller elva så jag har ju i alla fall en förklaring. Och Jonatan bjöd minsann på en tårta som han gjort helt själv! Skitgod var den, godaste gräddtårtan jag ätit på länge tror jag. Dock slår den ju inte min mormors marängtårta men det gör ju ingen tårta i hela världen! Men nu ska jag sluta prata om tårtor...
    Dagen har gått bra, men inte varit så händelserik. Och vi spelade basket på idrotten och det gick helt sjukt dåligt. Alltså jag menar inte att jag brukar vara särskilt bra i vanliga fall, men jag brukar åtminstone kunna passa en boll till en annan människa. Men i dag ville det sig inte minsann! Om Norta ropade "Mitten" så kastade jag bollen ungefär så att jag träffade korgen, och om han ropade "Tillbaka" så passade jag den till någon annan :) Så det kändes verkligen jättebra! Ulf tyckte i alla fall att det var kul, så det är ju tur att jag roar någon ;)
    Hur som helst så slutade jag efter idrottten, och jag och Lina bestämde oss för att vänta på Pira som vi visste hade idrott. Vad vi inte visste var när hans idrott började och därmed inte heller när den slutade, så vi ställde oss i entrén in till cafeterian och väntade på honom, haha. Jag tror vi stod där i närmare en halvtimme, innan vi ser honom passera över parkeringen på väg till busstationen. Less vi blev då! Och så ringde vi till honom, och han var himla otrevlig. Sedan gick Lina hem och jag blev ensam, men det gick bara en kort stund så kom Emmeli och Elin som hade kört halkan i dag, duktiga tjejer! Ger inte mig ångest alls över körkortet...
    Men nu har Emmeli bett mig att skicka en bild till henne som jag då måste överföra till mobilen. Så jag slutar nu, ska nog se på film sedan tror jag, men vi får se. Hoppas alla haft en hittills trevlig kväll och att den fortsätter så. PUSS!


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Pira

Jag var ju inte alls otrevlig :O och du ska få se mina glasögon på måndag!

2009-01-22 @ 21:58:06
URL: http://pirahedberg.wordpress.com
Postat av: Sofie

Pira: Lite otrevlig var du allt! Och ja, jag kan knappt vänta :D

2009-01-22 @ 23:05:44
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0