School start

Då var vi igång igen då. En liten mjukstart med bara idrott och matte i dag. Jag gick dock ifrån mattelektionen för att prata med Calle och sedan gick jag till Jan-Uno. Så nu har jag strukit den kursen, alltså matte e. Känns väldigt bra faktiskt, nu slipper jag oroa mig för det. I stället valde jag till Biologi breddning. Visserligen är det som att välja mellan pest och kolera, men jag kände ändå att jag har större chans i biologin, särskilt med tanke på att jag inte skulle ha någon som helst chans på matten :) Otroligt bra känns det i alla fall, grymt bra beslut av mig!
    Sedan har jag inte gjort så mycket, jag somnade någon halvtimme på soffan innan mamma och pappa kom hem. Och så fixade jag mat som jag åt framför Glamour, en serie som bara blir sjukare och sjukare och trögare och trögare för varje dag som går, haha. Önskar att jag aldrig börjat titta på det. Väldigt irriterande program. Men det är fascinerande också!
    Men hur som helst, jag hade tänkt titta på vänner nu. Men pappa sitter här inne och tittar på skidor i vanlig ordning eftersom mamma förmodligen tittar på någonting annat dåligt inne i tv-rummet, så jag får helt enkelt vänta ett tag. Jag kan typ inte lyssna på musik heller, skitjobbigt är det verkligen. Och boken jag börjat läsa nu är verkligen trögstartad så jag vill inte gå och läsa heller. Ja, ni hör ju att mitt liv verkligen suger, jag har himla stora problem ;)
    Nej, nu gick pappa härifrån så nu blir det vänner då. Tjingtjing!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0