Ojojoj

Jag har visst glömt bort bloggen igen, höhö. Men jag känner att jag har lite too much on my mind för tillfället. Eller faktiskt, så har jag snarare too little on my mind. Jag tänker inte särskilt mycket längre, jag bara är. Jag orkar inte tänka. För tänker jag, så tänker jag på körkortet och projektarbetet som jag inte börjat med ännu, samt miljökunskapen som jag heller inte börjat med och som ska vara klar på onsdag. På onsdag ska jag ha skrivit ut ett helt A4 om hur industrin gör för att energieffektivisera, och detta A4 ska hålla sådan hög standard att det sedan kan funktionera som "provpapper" för mina klasskamrater. Alltså, de ska kunna använda sig av mitt papper för att plugga till provet. Förstår inte hur det ska gå till, men jag har inte så himla mycket att välja på känner jag.
    I morgon ska vi till Kramforsbiblioteket klockan sju på kvällen (med miljökunskapen såklart, på nån jäkla föreläsning angående ett ämne som jag självklart inte bryr mig ett skit om) så jag och Elin ska stanna i Kramfors efter skolan och gå hem till Lina. Det ska verkligen bli roligt för jag har inte varit hos henne förut :) Sedan efter det tror jag att jag och Elin skulle ta en buss hem vid nio, så pappa får hämta mig i Kläpp.
    Sedan då när jag kommer hem ifrån den där saken ska jag slutföra mitt A4, haha, good luck with that Sof! Vi får se hur det går. Och jag har faktiskt hittat en ganska bra sida! Så nu är frågan bara hur jag ska ta de 20 sidorna och sammanfatta dem till en enda, hmm... Det tål verkligen att tänkas på!
    Men nu tänkte jag hur som helst inte göra något mer. Jag har tänkt tillräckligt för i kväll. Dessutom har jag skickat in beställningen av mitt bankkort med eget motiv till handelsbanken! Så nu ser jag verkligen fram emot att det kommer :) Och så har jag hittat massvis med snygga kläder på internet i kväll, som jag inte alls har råd att köpa. Vilket känns tråkigt. Jag är vad man brukar kalla "pank" just nu. Antar att man ska vara det någon gång med. Men jag tänkte ta mig ett glas Coca-Cola nu och slå på en film. Så vi hörs mina vänner! Trevlig kväll.



Sofie.

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag vet inte om det tröstar dig att jag alltid kommer att vara så jävla mycket mer "pank" än vad du någonsin kommer att vara, sofie.

Men jag hoppas att det gör det,)

2009-01-27 @ 13:50:18
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Amanda: Men Ammis, jag vet att det kommer att komma en dag, då du är mycket rikare än vad jag är ;)

2009-01-27 @ 21:53:48
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0