Ny, fin design!

Nu har Emma varit snäll och gjort en design till mig igen :) Dock fick jag den här gången trilskas själv med att få dit bakgrundsfärgen och få allt att fungera ihop osv. Men det gick bättre än väntat faktiskt och det är inte utan att jag blir lite stolt över mig själv som jag berättar detta: Men jag fick till och med dit färgen på länkarna själv! Haha. Jaja, nu får vi hoppas att jag kan ha den här ett bra tag innan jag blir less på min näsa och måste byta till en paintheader igen, haha!
    Nu sitter jag i alla fall och tittar på A lot like love. Har inte hängt med så himla mycket men jag hajar grejen och de verkar ha det jobbigt måste jag säga. Men ja, det är ju en romantisk komedi så jag behöver inte oroa mig för att det inte ska sluta bra i slutändan ändå :)
    Det var ingen av de jag frågade som kunde svara på ifall jag skulle ha sovmorgon i morgon eller inte, så jag bestämde mig för att faktiskt chansa. Jag antar nämligen att folk kommer vilja ha matte i stället för fysik i morgon ändå, eftersom provet är på torsdag och det är många som glömt jättemycket över lovet osv.
    Men nu ska jag sluta skriva, tror jag ska gå och lägga mig snart :) Återkommer i morgon, så vi hörs (ses?) då! PUSS.


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0