Morgonstund har guld i mund!

Ja, jag var så himla stressad för bara kanske fem minuter sedan, men så ringer Emmelipemmeli nu och säger att vi kan åka med Robert in och att han i sådana fall kommer till mig fem i. Perfekt! Men detta ledde i stället till att jag fick en massa tid att slå ihjäl, vilket jag tydligen valde att göra här vid datorn. Hmm...
    Det här kommer i alla fall bli en stendryg dag. Svenska och idrott (suck) nu på morgonen, och sedan ett långt hål fram till miljökunskapen. Dit hade jag läxa till i dag, som jag fick reda på igår. Och detta glömde jag såklart bort. Jag kom på det alldeles då jag stängt av datorn och skulle gå och lägga mig i min efterlängtade säng igårkväll. Jag var så trött att ögonen tårades på mig och jag kunde inte hitta någonting över huvud taget, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det här i dag. Tanten kommer minsann bli sur.
    Hur som helst så längtar jag bara tills jag kommer hem igen, för nu är jag sådär igen att jag mest mår dåligt när jag tänker på att vistas en längre tid inom de där hemska väggarna. Men det löser sig säkert. Nu ska jag springa och borsta tänderna och sätta upp håret. Hoppas alla andra får en trevlig dag, tjillevippen!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0