Later

Aaaah, ja jag vet att jag sa att jag skulle lägga in bilder i dag men jag orkar verkligen inte just nu. Orkar ingenting just nu för jag är trött och jag är less och jag vill definitivt inte gå på skolan i morgon! Skulle nog göra vad som helst förutom att döda någon för att slippa gå... Men nu blir det inte så. (Förresten så blev bilderna från igår så sjukt dåliga och tråkiga så egentligen vill jag inte lägga in dem över huvud taget. Men nu har jag sagt att jag ska det, så därför tänker jag göra det... Senare.)
    I alla fall ska jag snart äta sallad sedan ska jag titta på vänner hela kvällen och verkligen medvetet strunta i miljökunskapen. Jag hatar miljökunskap.
    Hejdå.


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0