Lååååååååååååång onsdag

Jag trodde aldrig att den här skoldagen skulle ta slut faktiskt. Ändå började jag inte förrän tio! Men jag gjorde i alla fall mål på bandyn i dag (applause), vilket verkligen made my day. Ni ska veta att det är väldigt sällsynt att jag ens lyckas göra något som ens är i närheten av vad man brukar kalla mål i bollsporter :D Sedan hade jag hål i en triljon timmar, som jag och Lina spenderade en alldeles för lång del av i... Ja, just precis, samovaren förstås. Vi har insett att vi är förlorade själar.
    Hur som helst så lyckades jag knåpa ihåg något slags A4 till miljökunskapen där på hålet med, hann klar precis i tid. Och sedan kändes det som att det där var den längsta lektionen jag någonsin haft. Visserligen är den på två timmar och tjugofem minuter, men den brukar ändå kunna gå fortare än såhär! Och till slut hamnade jag i det där tillståndet igen då jag knappt kan hålla ögonen öppna. Det är verkligen superjobbigt! Och jag vet inte vad det beror på. Eller ja, förmodligen på att jag sover för dåligt men vad sjutton....
    Förresten så har jag börjat dricka en massa vatten (eller jag började igår)! Tyvärr tycker jag inte om kranvatten så jag köper Bonaqua silver. Men då jag skulle köpa det på Konsum igår, tror ni det fanns där då eller?! Det fanns två flaskor i kylen, och det var äppelsmak vilket inte är min favoritsmak, men det gick i. Köpte en sådan i dag med, och innan jag åkte hem köpte jag en med päronsmak vilket nog är min favorit bland de kolsyrade. Men den jag tycker allra mest om är den utan kolsyra med smak av forest berries, prova om ni inte smakat! De kolsyrade är mycket godare än typ LOKA eller Ramlösa, de smakar inte lika mycket kolsyra.

    <-- Favourite  •  Not so favourite -->    


Men ja, nu ska jag i alla fall gå och göra lite dipp och sedan poppa popcorn. Efter det blir det nog film. Och jag vet att det låter som att jag ser på film jämt, men det gör jag faktiskt inte. För efter varje gång jag skrivit det de senaste gångerna har det ändå slutat med att jag tittat på vänner. Kan hända att det slutar så i kväll med ;)
    Hoppas alla haft en trevlig onsdagskväll (Hahahahaha, jag hade skrivit torsdagskväll här tydligen, tack för infon Ammis!), PUSS! Ciao.


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Poffis

Det är bara att kapitulera! Samovaren är bäst.

2009-01-28 @ 20:57:27
URL: http://stefanlundkvist.blogg.se/
Postat av: Lina

Samovaren är inte bäst, det är folket som gör stämningen :P Jag menar, skulle utvalda personer ur SP sitta inproppade i en städskrubb skulle vi nog gå dit istället ;)

2009-01-28 @ 21:47:32
Postat av: Sofie

Lina&Stefan: Och jag tycker inte Stefan ska ta för givet att han vore en utav dessa utvalda ;)

2009-01-28 @ 21:59:38
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Poffis

Men Sofen då. Det finns en anledning till varför vi sitter i Samovaren och inte någon annanstans.

2009-01-29 @ 21:41:55
URL: http://stefanlundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0