Kvällens sofenskratt!

Hahahahaha, vad roligt jag har nu. Vet inte om det beror på att jag är trött eller om det helt enkelt beror på att jag saknat bröderna Schulmans härliga humor. Men jag satt i alla fall alldeles nyss och läste Katrin Zytomierskas (dock fortfarande Schulman i min hjärna eftersom jag hänger med så dåligt) blogg och hon hade då länkat till en video som Alex lagt ut på 1000apor.se, och jag tyckte att det var helt oslagbart. Jag tänkte lägga ut den här så att alla andra också kan få ha lite roligt, om de nu inser vad det är som är roligt. Alex hade i alla fall skrivit som rubrik "Sånt här gör mig tokig. Tokig!". Haha, helt galet roligt :D Enjoy my friends!

 


Det roligaste med det här är ju att troligtvis typ var tredje svensk råkat ut för detta, och att alla förmodligen har blivit lika frustrerade och förbannade som Alex. Hahaha, ojoj, när ska jag sluta skratta åt det här? Nu får jag ta och tagga ner. Skärpning.

Kommentarer
Postat av: Yosh

Det värsta är ju ändå de äckliga duscharna som med någon slags sensor ska känna av när man vill trycka på vattnet. Har någon person någongång lyckats få igång vattnet utan att man ska behöva stå naken och se ut som en idiot i en halvtimme först?! En skruvkran är så mycket enklare :(

2009-01-18 @ 00:23:00
Postat av: Sofie

Yosh: Hahaha, precis! Ett jäkla påhitt är det.

2009-01-18 @ 02:28:11
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Poffis

Knepet är ju att inte vara så intensiv. Lugna ner sig ett tag och smyga fram handen, då brukar kranen vara mycket snällare.

2009-01-18 @ 17:24:40
URL: http://poffis.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men man försöker ju självklart vara lite känsligare efter ett tag. Det enda problemet är att då är det ju redan försent, har man försökt lite för mycket en gång så är man körd.

2009-01-19 @ 15:50:09
Postat av: Sofie

Poffis: Haha, ja men så långt tänker man ju sällan när man väl hamnat där.



Anonym: Ja, jag kunde inte sagt det bättre själv.

2009-01-19 @ 16:39:10
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0