Hockeynatt i min säng?

Och jag är inte ens intresserad! Eller alltså, ja... Eller va? Ja visst, jag kanske tycker att det vore roligt om Sverige vann och bla bla bla. Visst, vore verkligen askung om vi fick ett guld, men liksom... Näe, jag tror inte direkt att det skulle vara min förtjänst bara för att jag sitter uppe hela natten och tittar på när de leker runt med en svart gummiklump. Dessutom ligger de under med 2-0 och ja, det känns bara väldigt ovärt att vara vaken just nu när jag faktiskt håller på och vänder tillbaka dygnet och grejar! Nej, nu får det vara nog. Nu släcker jag datorn och tv:n och lägger mig och sover. Men självklart, lycka till Sverige. Det verkar som att ni behöver det.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0