Hihi, mysfredag or what!

Ja, nu har jag och Emma bestämt att vi ska mysa i morgon. Jag ska åka dit efter skolan och sedan ska vi äta gott, dippa grönsaker och chips, hur gott låter inte det då?! Och så ska vi dessutom titta på let's dance, hissa och dissa you know. Och gissa vem vi ska fett med asdissa? Jo blondinbella! Förlåt Bella om du läser det här (I know you're a big fan of me), men jag kan inte hjälpa att jag tycker du är en... En... Ja egentligen en liten skitunge, precis som jag, som bara råkat bli rik tack vare din pappa! För er som inte visste det är så Bellan till och med yngre än mig! Jajjemänn. Skillnaden mellan henne och mig är egentligen att hon har en massa, massa pengar som hon spenderar på sitt utseende. Och ja, jag tänker inte sticka under stol med att jag är lite avundsjuk. Eller jag är helt sinnessjukt avundsjuk! Förstår inte varför inte jag kunde komma på idén om att blogga om utseende? Men tyvärr, jag är brunettsofen och det säger ju allt. Jag får leva med att min pappa jobbar på LRF-konsult och att min mamma jobbar på Konsum i Kramfors. Men jag trivs faktiskt rätt bra med det också, egentligen... Men helst skulle jag ha blondinbellas pengar, YES!
    Jaja, blev en himla massa svammel där. Men myskväll ska det i alla fall bli! Var längesedan jag umgicks med lillgumman nu så vi måste ju catcha up some time! Jag menar, vi är ändå bästa kompisar för evigt? Liksom, och det är så himla superkonstigt att vi blev det på en vecka. EN VECKA! Kan ni fatta det?! Näe, inte jag heller. Men vi sparade ju tid i alla fall. Orka känna varandra typ flera månader innan man blir bästisar liksom? SLÖSERI med tid, och tid är pengar! Det är vad Bellan alltid sagt.
    Nu ska jag hur som helst hoppa i säng, så jag orkar upp till psykologin i morgon. Vi ska dessutom få reda på inlämningarna! Wish me luck :D Eller låt bli om ni inte orkar, men jag låtsas att ni håller tummarna i alla fall! Hihi. Godnatt :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha, bra där soffiprupp! Nu blire sängen, NATTI! ;) p.s blondinbella going down!

2009-01-09 @ 00:21:22
URL: http://ejonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0