God morgon världen!

Hey, I made it! I'm the worlds greatest (8)
    Jag lyckades ta mig upp före 12:00. Det känns nästan som att det här är första gången jag ser dagsljus på hela lovet. Haha, fast riktigt så illa är det väl inte. Men ja i alla fall, jag har haft en väldigt drömfull natt, både roliga och obehagliga drömmar har strömmat igenom mitt lilla huvud. Jaja, skönt att ha vaknat upp ur dem hur som helst.
    Det var väl bara det jag ville säga for now. Nu ska jag gå och ringa till min mamma på Konsum, hon kommer inte att tro sina öron! Eller så tror hon väl att jag är sjuk igen. Sedan ska jag koka nudlar och se på Ellen kl. 12:20. Hejhej!


Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0