Förlåt mig, Jennie.

Hahaha, jag ber så himla mycket om ursäkt till min kära klasskamrat. Eftersom hon numera är uppdaterarnas drottning anser hon visst att jag slöat till mig lite. Och ja det kan jag nog delvis hålla med om. Men jag har ingenting att skylla på heller tyvärr, mer än att jag helt enkelt inte orkat. För det är inte så att jag inte haft tid, för tid har jag minsann gott om. Jag har bara inte haft något intressant att skriva om. Men ja, jag tänkte då ge mig på ett inlägg här nu!
    Jag har haft en liten nostalgistund i kväll. Jag satt och tittade igenom spanienbilderna och det där var verkligen en lycklig tid! Inte bara för mig är jag rädd. Och jag lyssnade även på Regina Spector, dock har jag bara Samson som påminner om den där tiden och jag saknar de andra. AMANDA ELISABETH ANDERSSON?! Det är faktiskt din uppgift att skicka härliga godingar till mig, som Fidility och dem där :D Nä men och så sedan gjorde jag ett litet kollage, med ett urval av alla 30 (!) pose-bilder som Amanda knäppte på mig i vattnet. Men jag kan tyvärr inte lägga ut den här för det blev helt sjukt dålig kvalité på den då jag sparade bilden. Gjorde den ju såklart i paint och det går icke! Blev grynigt och sådant, dög enbart åt skräpiga bilddagboken i dag. Hihi! Men ja, en vacker dag ska jag och Ammis återvända i alla fall, eller så drar vi till Venedig eller Paris eller något liknande :D Det blir nog kung!
    Hur som helst. Annars har jag i dag läst ut den där sega boken, som slutade heeelt underbart. Precis som böcker ska sluta! Och sedan satte jag mig här och så ringde Hanna. Så jag var ute och sprang en stund med henne där i Skåne :D Tur att hon påminde mig att stretcha efteråt annars hade det nog blivit jobbigt ;) Näe men det var trevligt. Andra telefonsamtalet på två dagar nu. Det börjar ta sig måste jag säga! Hur som helst, alltid lika roligt att höra ifrån henne :)
    Just ja, egentligen skulle jag ju vara med Emma i dag var det tänkt. Men hon har ju blivit en business woman på senare tid så hon är visst för fin för att sitta vid datorn! Och sedan har tydligen ingen av oss telefoner heller? Verkar ju skumt. Men hur som helst, hon kommer ju vara här mycket nu så vi kan vara med varandra "VAJJJJEEEE DAAA" som hon uttryckte sig :D Det tycker jag låter tryggt.
    Jaja, nu ska jag faktiskt gå och duscha. Känner att jag behöver det! Alltså inte för det som ni kanske tror... Men för att det är svinkallt här hemma (och har varit det i typ tusen dagar nu?) och då tänker jag värma mig och sedan ta på mig min vita, mysiga morgonrock och mina nya mystofflor och.... Och... Rosta några mackor med marmelad! Jaaa, gud vad mysigt :D Men ja, dags att få fingrarna ur då! HEJSVEJS.
    Jennan jag hoppas verkligen att du kan förlåta mig efter det här superinlägget! (a)



Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

Jag såg på systrarna ikväll, ja tänkte att vi kanske kunde åka till grekland! duvet, då kan vi ju sitta på en klippa och titta på solnedgången och lyssna på regina! Vore inte det bara helt lovely?:)



love<3

2009-01-06 @ 01:19:41
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ammmis: Men jo det vore ju awesome! Verkligen. Jag tänkte faktiskt också på det :D Men då ses vi i Grekland då ;) love!<3

2009-01-06 @ 01:41:20
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0