Dagvill

Ja, jag är heeelt snurrig. Vet att jag inte är ensam om det såhär under lovet, men gud vad jag snurrar till dagarna. I dag har jag haft söndag hela dagen, och igår var det minsann onsdag. Men det ordnar ju upp sig så fort skolan börjar, så jag är inte så himla orolig.
    Nu har jag just avslutat ett väldigt långt och väldigt trevligt telefonsamtal med min vän Emmeli. Henne har jag faktiskt inte pratat med på hela lovet. Skandal! Om man då bortser från nyårsafton då hon ringde en sväng för att önska mig gott nytt år och sådär, det är fortfarande skandal. Men ja, nu har vi i alla fall tagit igen det mesta tror jag. Även om hon kom på alldeles i slutet av vårat samtal att hon inte frågat vad jag fick i julklapp, men då fick jag faktiskt sätta ner foten ;) Vi hinner nog med det också! <3
    Det här har i alla fall varit den segaste och mest händelselösa dagen jag haft på hela lovet, så därför tänker jag inte skriva mer just för tillfället. Så ni får ha en fortsatt trevlig kväll!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0