Catherine Zeta-Jones

Om jag fick välja att se ut som en annan kvinna, och då vilken jag ville, då skulle jag nog välja att få se ut som Catherine Zeta-Jones. Jag vet inte vad det är, men jag har alltid tyckt att hon är en utav de vackraste kvinnorna i världen. På ett väldigt olesbiskt sätt ska väl tilläggas kanske ;) Hur som helst, jag såg just en film med henne och GOSH! Här har ni lite bilder, och självklart vet jag att de är otroligt retuscherade osv. Men för tillfället bryr jag mig inte, jag blir ändå avis!

     


Alltså kolla in hennes ögon! Helt otroligt, I loooove it :D Men ja, jag menar, drömma går ju.
    Nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan tror jag faktiskt att jag går och lägger mig. Är så himla less på den här omogna världen nu, vad är det som händer? Varför inte bara lägga ner all töntig, onödig skit och låta folk leva sina egna liv? Men nej, det går visst inte alls det. Åter igen, jag glömde att det är Kramfors jag bor i.
    Godnatt med er!


Sofie.

Kommentarer
Postat av: ss

flyttadå

2009-02-01 @ 12:39:35
Postat av: Sofie

ss: hahahah, vilken idiotiskt bra idé.

2009-02-01 @ 13:41:39
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: tobbe

#ss smart du verka!

2009-02-02 @ 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0