Skitbajsbläblaha-msn!

Nu är jag så himla trött på min msn så att det inte finns på världskartan! I ett par veckor har den hållit på och trilskats lite genom att logga ut och sådär, ja ni vet. Mitt i ett samtal så loggas den ut och då man loggar in så vet man inte om den andra fick det senaste man skrev eller om den skrivit något som jag inte fått, krångel, krångel! Men sedan igår har den fasen varit värre än någonsin. I dag har min msn loggats ut ungefär var 30:e sekund, ibland hann jag inte vara inloggad i mer än tio sekunder innan den loggade ut. Så jag ringer till min storebror som självklart inte har någon lösning på någonting ;) Haha, skojar, han brukar vara rätt bra att ha ibland faktiskt. Men han rådde mig att ringa kusin Martin vilket jag också gjorde, störde mitt i maten och allt, jag måste vara världens bästa kusin! Hur som helst så gav han mig några råd som han sa var det enda han kunde säga utan att titta på den. Tror ni det fungerade? Nej självklart inte, eftersom Vista bara är skit och man inte fattar någonting. Jag ringde dock aldrig upp Martin, ville inte riskera att störa honom ännu mer, höhö! Och nu verkar ändå msn ha lugnat ner sig åtminstone lite. Jag ringer nog honom på söndag så får vi se om jag ska be pappa ta dit datorn eller inte.
    Förresten så kom Daniel visst med ett tips! Han tyckte att jag skulle uppdatera msn. Ja! Vilket himla bra tips alltså, jag är så otroligt glad att jag gjorde det. (Jaja, han sa faktiskt till slut att det kunde visa sig att det inte ledde till något, men ändå, lättare att skylla på honom.) Hur som helst så avskyr jag den här versionen av msn! Tycker att den är skitful och störd och jag förstår ingenting. Visst man kan få en jättefin "scen" (?) men man kan tydligen inte byta färg på speciella rutor? Hur tråkigt är inte det då? Jag får dampidampi. Ofta jag vill att alla mina rutor (förutom de som tydligen valt egna) ska vara ljusblå då. Nej! Men måste ändå lägga in en bild på min superduperfina "scen" (så otroligt löjligt namn).
 


Hihi, och jag älskar att det står att jag är tillgänglig,
det låter så glamouröst och totally classy!

I morgon är det i alla fall lördag, mamma och pappa ska till Sundsvall och jag tänker vara hemma ensam. Har inte varit det på jag vet inte hur länge, och jag behöver sådana dagar med. Tänker sitta och läsa, äta micromat, titta på melodifestivalen och enbart ha min egen åsikt om alla låtar att ta hänsyn till medans jag äter masssssvis med onyttiga saker (mer än vanligt dvs.). Och framför allt ska jag bara tänka på mig själv. Nog för att jag tycker om att umgås med andra människor, men jag behöver vara för mig själv ibland. Ladda liksom.
    Nu ska jag gå och poppa popcorn och sedan titta på One Tree Hill. G'night folks!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0