Riktigt dåligt

Nu börjar jag med min textanalys. Har läst hela kvällen och har fortfarande inte läst ut den där skitboken och jag ger upp nu. Jag har aldrig gett upp då det gäller en bok förut, men någon gång ska ju vara den första. Aldrig att jag står ut med den där en sekund till, skiter verkligen fullkomligt hur den slutar. Satansjävlaskitbok! Och analysen kommer bli riktigt jävla dålig också. Nej, jag får nöja mig med ett godkänt i svenska B, det är bara så.
    Jag har heller inte ens börjat plugga på miljökunskapen. Min lärare lär bli jätteglad. Men you know what? Jag bryr mig verkligen inte. Jag orkar inte bry mig. Det är för fan mitt liv. Haha, just det! Hejdå.


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0