R.E.S.P.E.C.T!

No jealousy, no envy girls, c'mon, let's work it out.
No freebies in the limousine, that's not what it's about.
Let 'em know there's work to do, give it up he won't call you.
Respect is just a minimum, go on girl and get you some!


Jag fick inte ledigt på torsdag i alla fall, men det struntar jag i. Jag är 18 år och jag gör faktiskt vad jag vill. Det är väl upp till mig att se till att jag klarar en kurs. Det är inte min lärares problem egentligen. Och nu har jag planerat det här en ganska lång tid, så så får det bli!
    Och nu har jag äntligen bestämt mig för hur min tatuering ska se ut, och vart den ska sitta. Magda sa att jag borde göra den där hon har gjort sin, så det ska jag göra. Tror hon ska följa med mig på lovet kanske, då det är drop in, eller jag hoppas hon vill det i alla fall! Spännande va? Om ni vill veta vad jag ska göra så får ni fråga. Känns så skönt att jag äntligen kommit på något. Kändes viktigt att det var något som betyder något för mig, och nu har jag äntligen kommit på det! Bara pengar som saknas nu, men det löser sig.
    Annars hade jag inte så mycket mer på hjärtat för tillfället. Blev inte att jag läste något mer i boken igår så jag ska ta och göra det nu i stället. Haha, shit vilken klump i magen jag fick nu. Men jajaja, skaka av! I CAN DO IT. Trevlig tisdag på er!


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Nickenyfiken

VAD SKA DU GÖRA?!?!? Skriva mitt namn i ett hjärta kanske? (a)

2009-02-10 @ 19:58:43
Postat av: Nickenyfiken

VAD SKA DU GÖRA?!?!? Skriva mitt namn i ett hjärta kanske? (a)

2009-02-10 @ 19:59:21
Postat av: Anonym

Men åhhh...Ofta det blev dubbla kommentarer...Skitbloggsystem ;)

2009-02-10 @ 20:48:50
Postat av: Jennie

DUBBLA KOMMENTARER!!!! :O Snart 5 likadana kanske ;)

2009-02-10 @ 20:55:57
Postat av: Sofie

Nickenyfiken, Nickenyfiken, Anonym & Jennie; Haha, kärt barn har många namn? ;) Och ja självklart kommer min tatuering att handla om dig! :D

2009-02-10 @ 21:14:30
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Okej, men nu postar jag som Jennie och vill verkligen veta vad det är :)

2009-02-10 @ 21:55:26
Postat av: Sofie

Jennie: Skriver i ett sms då :)

2009-02-10 @ 22:45:31
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Lina

Du borde tatuera "Sofiiie sofhihihiiiie" över hela ryggtavlan, aaassnyggt!

2009-02-16 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0