Onödig dag

Jaha, då har man varit hela vägen till Sundsvall och tillbaka i dag då för att tillbringa tio minuter i tandläkarstolen. Det är ju helt sanslöst egentligen, men det finns inte så mycket jag kan göra åt saken. Och jag får ju ändå ersättning för pengarna jag betalar till bussen så.
    Och helt onödig har inte min dag varit ändå. Jag hann köpa rätt mycket under min lilla shoppingtimme, även om jag som vanligt blev helt superstressad. Men jag gick först in på H&M och yrade runt utan att hitta någonting alls, höll verkliegn på att bli galen, så då gick jag vidare till Gina. Och där hittade jag lite mer. Provade ett par ljusa, "stentvättade" jeansleggings men det såg mest bara konstigt ut så jag köpte dem aldrig. Däremot köpte jag två t-shirtar och en korallfärgad tunika som jag ska ha nästa onsdag. Alltså jag ska ha tunikan, inte tisharna ;) Sedan gick jag tillbaka till H&M igen, fast besluten att jag fasen skulle använda rabatten på 50 kr som jag hade med mig. Så jag gick runt där och plockade på mig ett par leggings, en tröja och ett linne och köpte det, sjukt nöjd! Var lite orolig över tröjan (som också var korall) eftersom jag aldrig hann prova den innan jag köpte den men den var kanon!
    Tog tvåbussen hem från Kramfors och på busstationen stötte jag på björnunga! Hihi, så himla roligt. Har åkt buss med dem varenda dag den här veckan tror jag? Kan inte minnas att jag åkt hem med kvart i fyra-bussen en enda gång. men det är roligt :) Magda är så tjurig och säger att hon inte tänker längta tills på onsdag för att det bara blir skittråkigt då. DET ÄR JU ÄNNU MER SKITTRÅKIGT ATT INTE LÄNGTAS, MAGDA! Lär dig det ;) Malin gick i alla fall med på att se fram emot det med mig, så det var ju himla snällt!
    Men nu ska jag vila en stund, och jag tänker ställa väckaren den här gången. Eller ska jag gå ut och gå en sväng förresten? Det är så himla fint väder och jag är på superbra humör... Fast nej, jag är för trött tror jag. Eller jag vet inte, vi får se. Dryg jag är nu, tänker inte babbla mer om det här, hejdå!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0