Mitt i ett äventyr!

Shit, vilken kväll det blev ;) Vi styrde först kosan mot Ullånger, där det var fullt hus minsann! Och en jäkla bastu alltså. Man kan ju undra vad killarna hade gjort där innan. Killarna var då Henke, Per, Jonke, Mika, Arvid och Dan. De två sistnämnde åkte dock efter en liten stund. När vi svettats tillräckligt hos Henke bestämde vi oss för att åka till Kramfors. Vi åkte på en fest, men där blev jag och björnunga inte långvariga. Men ärligt talat, känner verkligen inte att jag missade något. Och jag har slutat förvånats över den här staden nu, det är bara så.
    Nu ska jag antingen gå och göra mackor, eller så ska jag dippa chips, och sedan ska jag titta på One Tree Hill eftersom jag inte hann med det tidigare. Och jag räknar det faktiskt som att det fortfarande är lördag, och då blir det här mitt sjätte inlägg för i dag. Way to go, Sofen! Nästan så jag förtjänar en liten applåd för min insats.
    Jaja, tack för en trevlig kväll björns, det här borde vi verkligen ta och göra lite oftare! Och så vill jag såklart önska resten av världen en riktigt god natt.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0