Jag orkar inte

Jag börjar bli så jävla less nu. Blir ingen blogg i dag, och jag hoppas att ni blir nöjda då. Men från och med i dag kommer alla dryga, meningslösa kommentarer gentemot mig eller min blogg att tas bort. Vet inte riktigt vad det är ni tragiska och otroligt patetiska människor egentligen vill få ut av det, eller vad ni tror att ni ska få ut av det. Men i och med att det inte blev någon blogg i dag (ingen vanlig i alla fall) så antar jag att det fått önskad effekt. Men det är slut på det nu. Jag försöker lägga ner hela tiden, jag trodde att vi hade en deal? Men nu är det hur som helst inte jag som fortsätter, utan jag bara väntar på er andra. Det här är inte en hållbar situation och jag vill bara bli lämnad i fred.


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0