Helg och godkänt fysikprov

Ja nu har jag äntligen fått det där provet överstökat, vilket innebär att det är helg. Peter sa till mig i all hast i korridoren att det hade gått bra för mig, så det betyder alltså att jag fått godkänt. Måste säga att det känns grymt skönt. Jag får hoppas att jag skärper till mig lite bättre inför nästa prov. Det låter visserligen inte särskilt troligt i och med att jag missar två av lektionerna där i början då jag är borta två torsdagar i rad. Men det ordnar sig säkert.
    I kväll ska det bli mys här hemma. Emlan ska göra tacoburgare och sedan ska vi se på let's dance och så. I och för sig tycker jag inte ens att let's dance är roligt i år, verkligen inte. Det är ingen av de som är med där som jag egentligen känner att jag har någon koppling till. Men Laila är nog ändå favoriten tror jag, har fått en helt annan bild av henne nu. Avskydde henne under idoltiden! Men hur som helst, jag tror Emma kommer i kväll med. Eller jag är rätt säker ;) Så jag vet inte, det kanske blir sällskapsspel i kväll? Jag såg att Daniel och Emlan hade haft med sig ett spel som heter "absolut överens". Jaja, vi får se :)
    I morgon är det i alla fall melodifestivalen! Det ser jag fram emot som fasen, precis som varje år. Dock ska det vara skittråkiga artister i morgon, jag längtar bara efter att få se Måns. Som jag tror är favorittippad i år? Snälla, låt oss få skicka Måns till Ryssland på ESC. Jag menar, vi kommer ju ändå komma typ sist i år igen, men då har vi i alla fall ett snyggt bidrag! Ingen potentiell drag queen med glittermikrofon i år, tack.


Gud, hör min bön för fajjen!

Potentiell drag queen, som sagt.


Men min fredag har i alla fall varit bra hittills, och jag känner på mig att den kommer att fortsätta så :) Nu måste jag gå och plocka undan lite från mitt rum. Jag menar, det kan ju inte se ut hur som helst om jag får storfrämmande i kväll! Hoppas eran fredag är bra med :) Hejsvejs!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, jag kommer nog! Låter superlockande med let's dance och sällskapsspel :D sukta efter pattarna och bråka eller iofs, bråka när man spelar sällskapsspel kanske man bara gör om man heter jonasson i efternamn! vi får väl se :b jag har iaf det där spelet och det är jättekul :D men jag har en känsla av att jag kommer bli kallad för idot, jävla cp, fitta, hora osv av dig för jag tänker så SJUKT konstigt och du kommer bli arg om vi är i samm lag :( huhu! Fan, kanske ska stanna hemma :s

2009-02-06 @ 17:18:31
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Poffis

Fel på drag queens och glittermikrofoner...?

2009-02-06 @ 22:19:27
URL: http://stefanlundkvist.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Hihi, ja men det blir sällskapsspel i morgon i stället :)



Poffis: Jag visste att du skulle kommentera det där! Men nej det är väl inget fel på det, jag tycker bara inte om då vi skickar dem till Eurovision song contest då vi har snyggingar som Måns att skicka :)

2009-02-07 @ 00:26:38
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Poffis

Sant gällande 2008 och 2007. Men att After Dark inte vann 2004 är en evig skam för Sverige.

2009-02-07 @ 23:08:56
URL: http://stefanlundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0