FÄÄÄÄST IGÄÄÄN!

Nu är vi på G igen. Jag och Emma har fixat och grejat hela dagen och det mesta har som vanligt gått åt helvete. Jag trodde Emlan hade sin locktång hemma vilket hon självklart inte hade eftersom det var jag som behövde den. Som Emma skrev i sitt senaste inlägg, jag håller med RMK "Hela världen ville reta mig!". Men det gick till slut bra för oss ändå och nu har Ida och Isak kommit hit, och vi har stått och klankat ner på Isaks frisyr ett tag. Tycker nästan lite synd om han, men han bör klippa sig!
    Nu ska jag och Emma gå och blanda en till drink med vaniljvodka (KUNG!!!) sedan ska vi kila vidare till Björnunga där det blir öööössssssss! Men vi hörs mina vänner, PUSS :)


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0