CLEANED OUT!

Hallå där, ge mig pengar! SKÄÄÄNK EN SLANT. Jag vill verkligen ha nya kläder nu, och jag vill verkligen, verkligen, verkliiiiigen ha de där leggingsen/leggingsarna/leggingsorna (?) till mina nya vita skor som jag inte vet när de kommer. Och det är just för att jag inte vet det som jag inte kan köpa nya kläder, huhu! För jag vet inte om jag egentligen har råd och det där. This sucks. Och jag vet även att om jag inte köper de där kläderna nu så kommer de försvinna ur mitt liv, that makes me sad!
    Förresten så har jag inte råd ändå kom jag på nu för OM jag nu ska klippa mig hos Emma i Sundsvall nästa vecka så kommer jag vilja färga håret och då måste jag ha pengar till det med. Näe, det här är verkligen värdelöst. Jag måste hoppa av skolan och börja jobba.
    Jag försov mig i morse så jag missade samlingen, men tror inte det gjorde så mycket. Sedan hade jag biologi och därefter fysik och på fysiken gjorde jag ingenting. Bra gumman! Det här blir bara bättre och bättre. Jag tror jag slutar skriva nu, ska gå och titta på Glamour med mamma. Och i kväll är det Shear Genius, jag längtar som en galning! Hejsvejs.


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0