Britney - For the record

Då jag hade min fest någon gång i början av december (tror jag?) så var det ett program just den kvällen som jag och Emma verkligen, verkligen ville se! Det hette Britney - For the record och var en djupt ingående dokumentär om Britney, samt en intervju med henne själv. På reklamen fick man se att hon sa saker som "I'm a smart person... What the hell was i thinking?!" Eller något liknande. Ja, vi ville som sagt verkligen se den men det visades ingen repris eller någonting så vi blev lite deppiga...
    Fram tills i dag! 15:00 i dag (dvs. typ nu) visas dokumentären igen på TV4, och jag tänker minsann inte missa den! Därför ska jag gå och ladda upp med diverse godsaker nu, vet inte riktigt vad vi har men jag är sugen på något sött i alla fall. Vi hörs/ses senare folks!




Ja, hon har haft sin lilla resa!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0