Because you had a bad day

Aa fasen också vilken dålig dag det här har varit. Går nästan inte att beskriva alltså. Jag har irriterat mig på allt och alla och verkligen bara deppat. Och dessutom har jag inte pluggat någon biologi. Jag vet inte vad det är med mig men jag har liksom suttit och spelat harpan i stället för att plugga? Jag menar, visst jag är inte den som pluggar i första taget, men då man sitter och spelar harpan i stället är det fasen illa. Och så sedan nu har jag tittat på tre avsnitt av One Tree Hill och jag har grinat till vartenda avsnitt! Det är ju helt galet? BLAH! Såhär ska det ju verkligen inte vara... Whatta, whatta!
    Jag ser inte ens fram emot 100-dagars längre, men det tycker väl Magda bara är bra ;) På tisdag ska mamma i alla fall följa med mig på hennes lunch (då jag slutat) och visa mig var lägenheten jag och björnunga ska bo i på onsdag ligger. Eller jag vet på ett ungefär var den ligger men jag vet inte var man går in osv.
    Och förresten, för att spä på mina otroligt dåliga dag, så har båda min pekfingernaglar gått av. Jäklarns anamma vad less jag blev! Eller alltså, shit vad töntigt det där lät. De gick alltså inte bara av så att de blev lite ojämna. De gick av så att jag började blöda. Båda två! Och det gjorde verkligen skitont, men nu har det lugnat ner sig lite, pulserar bara lite nu. Haha, så därför har det här inlägget tagit hundra år att skriva.
    Jag tror i alla fall jag ska gå och göra mackor nu, och ett stort glas O'boy! Och så ska jag medvetet strunta i biologin, och titta på ett till avsnitt av OTH (Förlåt Ammis men jag orkar verkligen inte skriva ut hela titeln längre, haha.) Godnatt people, hoppas eran dag varit way much better than this.


Förresten så vill jag gifta mig med Jake Jagielski.
Jag tror han skulle kunna göra mig riktigt lycklig faktiskt...
Ni behöver ju bara titta på armarna, jag finner ärligt talat inte ord.
Snygga armar (och händer) är det bästa jag vet, hihi <3




Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

men sofen, det hade gått mycket snabbare och mycket lättare om du hade skrivit ut hela namnet istället för att skriva en parantes (jag vet verkligen inte hur det stavas, men jag menar sånna (här!) )till mig! Oj, nu förstår du verkligen ingenting du heller:o



puss iallafall min sköna:DD:D:D:DD::D:D:D:D:D

2009-02-23 @ 16:04:59
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, men Ammis din knasboll! Jag menade bara att det KAN hända att jag någon gång i framtiden kommer skriva OTH och då betyder inte det att jag är ungdomlig och modernare än vad du är. Vi är av samma skrot och korn du och jag, bara det att jag är lite latare ;)

2009-02-23 @ 19:36:02
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0