Back so soon?

Nej ni drömmer inte, det är helt verkligt. Jag skriver redan igen! Men det är bara för att jag inte har någonting att göra nu. Jag har hjälpt Emma att skala potatis, jag har läst en massa bloggar och jag har varit på toaletten, jag har inte så himla mycket mer att ta mig för att fördriva tiden med annat än att blogga. Plus att mina tankar bara snurrar och snurrar nu, det här kan knappast sluta i något gott... Men vi får se :)
    Innan vi skalade potatis blev vi bjudna på några slags tortillasnittar. Påminde faktiskt om det som pappa bjöd mig på häromdagen då han tyckte synd om mig. Supergoda var de verkligen! Sedan är jag inte helt säker på vad vi får till middag, men det blir en massa potatis i alla fall ;) Haha, men vad jag tjatar om de där potatisarna! Skärpning.
    Men jahapp... Kul att jag bloggar för att fördriva tiden och så kommer jag inte på något att skriva om. Men jag får väl hitta på något ämne då. Ehh... BALEN! Ja. Kanon.
    Jag tänker inte gå på våran jäkla studentbal! Kommer aldrig hitta någon klänning som faller mig i smaken och sedan kommer jag inte få gå med den jag vill och då kommer det suga. Eller jag kanske ska ta med mig Emma? Men ja, jag vet ändå inte... Det är ändå klänningen det hela hänger på och jag orkar inte leta reda på nån jäkel som kan sy upp den! Och ja visst, jag behöver väl kanske inte en helt egenuppsydd klänning. Men när jag var inne på Monas här i Kramfors insåg jag att hon bara säljer überbaliga klänningar. Alltså klänningar utan axelband, med en massa ryschpysch och broderier och pärlor och paljetter. Det är inte vad jag är ute efter! Jag vet ju precis vad jag vill ha, alltså preciiis på pricken! Så nej, som sagt. Jag stannar fasen hemma fredagen den 29e maj i år!
    Men nu orkar jag inte skriva mer om en massa nonsens. Lär ändå återkomma senare i kväll och då kanske jag tar upp mitt projektarbete och vilken ångest jag har över det! På återseende.


Sofie.


Kommentarer
Postat av: Pira

Ska du inte på balen?! :O

2009-02-28 @ 10:53:43
URL: http://pirahedberg.wordpress.com
Postat av: Sofie

Pira: Jo, det ska jag säkert. Men just nu känns det ganska hopplöst :)

2009-02-28 @ 11:25:53
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0