Ah well, hello there!

Vad trött och less jag är nu alltså. Trodde jag skulle till tandläkaren i Härnösand i morgon, kändes så skönt eftersom jag ska vara där 11:15 och det går en buss som är där 11:00. Perfekt tänkte jag. Men nu i dag fick jag ett sms från FTV som fick mig att tvivla så jag började ringa runt lite, och fick inget svar någonstans... Förrän nu. Tydligen ska jag till Sundsvall i morgon, klockan 11:15. Enda bussen jag kan ta går 07:40 och är framme 10:00 i Sundsvall! Hihi, glad jag blir. Så tro vad jag ska göra i en timme själv i Sundsvall utan pengar då? Kan ju inte direkt gå på en shoppingtur, även om jag känner för att göra det i ren protest. Sedan går det en buss hem klockan tolv, vilken jag tänker ta... Men a, det här betyder i alla fall att jag inte kommer hem förrän tre i morgon och det gör mig riktigt less bara.
    Och till råga på allt har jag fått världens jäkla huvudvärk nu! Förmodligen beror det på att jag druckit för lite i dag, för det har jag. Men jag funderar i alla fall på att lägga mig och vila en stund. Sedan ska jag få fläskfilé till middag av pappa, det kommer nog sitta fint i kistan.
    Avrundning. Adjöken!


Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0